REKYL 5 är det nya verksamhetssystemet som optimerar er företagsverksamhet
REKYL lanserar sitt nya verksamhetssystem, REKYL 5, en kraftigt uppgraderad plattform designad för att effektivisera och automatisera verksamhetens processer. Med en rad innovativa funktioner erbjuder REKYL 5 full kontroll och förbättrad produktivitet för företag som vill optimera sin verksamhet från planering till uppföljning.
Allt under ett tak
REKYL 5 samlar företagets mest kritiska affärsprocesser på en enda plattform. Genom att automatisera arbetsflöden, analyser och tidsplanering ger systemet företagare bättre insikter och mer kontroll över sina resurser. Funktionerna sträcker sig över flera områden, från projektplanering och tidsrapportering till inköp och fakturahantering.
Nyckelfunktioner i REKYL 5
- REKYL Planning: Effektiv planering och resursstyrning för att säkerställa att deadlines hålls och arbetsflöden optimeras.
- REKYL Time: En tidsrapporteringsmodul som automatiskt anpassar arbetstidshantering enligt kollektivavtal och förenklar löneadministrationen.
- REKYL Buy: Smarta inköpslösningar som hjälper företag att hålla koll på kostnader och förbättra inköpseffektiviteten.
- REKYL Flow: Automatiserad fakturahantering som minskar manuellt arbete vid ankomstregistering och definitivbokning.
- REKYL Asset: Ett verktyg för att samla bl.a. fastighetsdata och kontaktinformation för enkel åtkomst via mobilen.
- REKYL Control: Full översikt över er rondering.
Flexibilitet och användarvänlighet
REKYL 5 är utvecklat för att vara både kraftfullt och flexibelt. Användarna får möjlighet att anpassa funktionerna efter specifika behov, och systemet kan enkelt integreras med befintliga arbetsflöden. Dessutom gör den nya matrisfunktionen det möjligt att hantera artiklar och resurser på ett mer dynamiskt sätt, vilket passar företag med varierande produktbehov.
Med REKYL 5 får företagare en allt-i-ett-lösning för att effektivisera sin verksamhet, förbättra lönsamheten och stärka sin marknadsposition. För mer information och en demonstration av systemet, kan intresserade företag boka en konsultation via REKYL:s hemsida.
Kontakta REKYL
Vill du veta mer om hur REKYL 5 kan förbättra din verksamhet? Fyll i dina uppgifter för att boka en demo och ta del av alla fördelar med det nya systemet.
Om REKYL
REKYL är ett verksamhetssystem för hantering av all administration kopplat till din verksamhet. Med över 8 miljoner arbetsordrar, 24 miljoner tidrapporter och över 70 miljoner registrerade mil, så är REKYL idag en grundbult för tusentals användare landet över. Med ett brett utbud av smarta funktioner och molnbaserade lösningar skapar REKYL effektivare arbetsflöden och mer lönsamma verksamheter.
Fler nyheter från REKYL
REKYL 5 – det självklara verksamhetssystemet för fastighetsservice och fastighetsförvaltning
Från Ystad till Kiruna. Sedan starten 2008 har Rekyl vuxit starkt, och etablerat sig som det självklara verksamhetssystemet för företag inom...
REKYL – Er digitala partner för effektiv fastighetsservice
Att optimera driften och underhållet inom fastighetsförvaltning kan vara en komplex uppgift. Med REKYL får företag en kraftfull lösning för...
Digitaliserad byggadministration – Spara tid och pengar med REKYL
Att driva ett byggprojekt är ofta förknippat med stora mängder administration. Genom att digitalisera denna process kan ditt företag inte...