REKYL / Priser och paket

REKYL kan anpassas för verksamheter och företag i alla storlekar

Med REKYL som ditt verksamhetssystem kan du effektivisera din verksamhet, spara tid och pengar och minska administrativt arbete. Välj bland ett brett urval funktioner ordnat efter priser och paket som passar din verksamhet.

Paketlösningar för alla storlekar av verksamheter

REKYL Bas ikon

REKYL Starter

599 kr/mån*

Användare:

Dator: 295 kr/mån
Mobil: 145 kr/mån

REKYL Standard

REKYL Pro

1 499 kr/mån*

Användare:

Dator: 595 kr/mån
Mobil: 195 kr/mån

REKYL Premium

REKYL Elite

2 999 kr/mån*

Användare:

Dator: 695 kr/mån
Mobil: 245 kr/mån

REKYL Enterprise

REKYL Enterprise

Ring oss för en

Offert

Branschspecifika tilläggsmoduler

Service

  • Avtalshantering
  • Hyresorderhantering
  • Objektshantering
  • Felanmälan
  • Avtalsfakturering
  • Schemaläggning arbetsordrar
  • Check in/out NFC
  • Kontrollpunkter i mobil
  • Ärendehantering via Rapid

Datoranvändare: 345 kr per månad
Mobilanvändare: 0 kr per månad

Entreprenad

  • Avtalshantering
  • Hyresorderhantering
  • Lyftplan
  • Schemaläggning arbetsordrar
  • Check in/out NFC
  • Ärendehantering via Rapid

Datoranvändare: 345 kr per månad
Mobilanvändare: 0 kr per månad
Starter Pro Elite Enterprise
Arbetsorderhantering Skapa och hantera arbetsordrar i ett tydligt system och ha tillgång i både dator och app.
Läs mer om Arbetsorder ›
Fasta resurser Sätt en fast resurs på projektet och personen blir återkommande ansvarig för arbetsordrar.
Projekthantering Hantera era projekt med ett projektverktyg som samlar allt på ett och samma ställe
Läs mer om Projekthantering ›
Tidrapportering Rapportera enkelt tid, resor och material på dator eller i appen.
Läs mer om Tidrapportering ›
Körjournal & fordonspårning En komplett digital körjournal enligt Skatteverkets rekommendationer i app och dator. Registrerar resorna automatiskt och kan enkelt kopplas till rätt projekt, arbetsorder och tidrapport. Se fordon på live-karta.
Läs mer om Körjournal ›
Artikelregister Möjlighet att läsa in artikelregister i REKYL.
Standardrapporter Möjlighet att plocka ut rapporter enligt REKYLs standarduppsättning. Inga konfigurationsändringar.
Offert Skapa, skicka, signera och förvara era offerter digitalt i systemet.
Läs mer om Offerthantering ›
Leverantörsfakturahantering Varje faktura scannas och teckentolkas i sin helhet och kan automatiskt läggas in på rätt projekt eller order.
Läs mer om Leverantörsfaktura ›
Fakturaunderlag Systemet sammanställer fakturaunderlaget åt dig och ser till att allt som ska komma med kommer med och skickar allt vidare till ekonomisystemet.
Läs mer om Fakturaunderlag ›
Attestregler Systemet följer ett attestflöde vid attestering.
EDI-följesedel Läsa in era inköp direkt på rätt arbetsorder.
Läs mer om EDI-koppling ›
Resursplanering Planera era resurser i dagvy eller veckovy.
Läs mer om Resursplanering ›
Dokumentguide standard Tillgång till standardiserade dokument på dator och i app. Exempelvis: Egenkontroll och riskanalys. Ingen konfiguration.
Läs mer om Dokumentguide & KMA ›
Valfria kundanpassade fält Anpassa fälten i systemet efter er verksamhet och den information samt siffor ni vill kunna få fram.
Intranät & Informationsweb Samla all intern information så som sjukanmälan, VAB, avvikelserapporter och personalhandbok.
Materialpositionering Placera material, så som containrar, på karta och få en överblick och kontroll på placeringarna.
Läs mer om GPS och Stöldspårning ›
API REKYL är ett öppet API och integrerar idag mot flera befintliga system och kan även skapa nya unika integrationer på förfrågan.
Attest PDF-dokument Säkerställ att personalen har tagit del av viktiga dokument. Exempelvis riskanalyser eller personalhandböcker.
Matrisartikel Hantera artiklar flexibelt genom att anpassa namn, inpris, utpris, beräkning av kvantitet m.m.
Tidrapport med spårning Tidrapportera och få en kartvy över var arbetet utfördes. Exempelvis vid snöröjning, halkbekämpning och grönyteuppdrag för att slutkund ska kunna se var och när arbetet utfördes.
Fuktmätning Skapa mätprotokoll och bifoga bilder.
Dokumentguide anpassad Vi hjälper er att anpassa dokument i systemet. Exempelvis en anpassad egenkontroll efter era önskemål.
Läs mer om Dokumentguide & KMA ›
CRM Säljstöd Dokumentation av kunder, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.
Läs mer om CRM & Säljstöd ›
Avancerade rapporter Vi hjälper till att plocka fram rapporter efter era önskemål.
Anpassade attestregler Unikt anpassade attestregler efter era önskemål.
Utringning Med utringning, även kallat utkallning eller personalutringning, kallas utvald personal eller hela arbetslag in med ett klick direkt från systemet. Vid jourärenden kan personal enkelt tacka ja eller nej till uppdrag.
Läs mer om Utringning ›
Kundportal Dela information om pågående projekt och arbeten. Anpassa vad kunden kan se.

* Priser och paket baseras på antal användare, avtalslängd samt debiteringsperiod.

Paketlösningar för alla storlekar av verksamheter

REKYL Bas

REKYL Starter 599 kr/mån*

Anv/mån – Dator: 295 kr | Mobil: 145 kr

REKYL Standard

REKYL Pro 1 499 kr/mån*

Anv/mån – Dator: 595 kr | Mobil: 195 kr
REKYL Premium

REKYL Elite 2 999 kr/mån*

Anv/mån – Dator: 695 kr | Mobil: 245 kr
REKYL Enterprise

REKYL Enterprise

Kontakta oss för en offert

Starter Pro Elite Enterprise
Arbetsorderhantering Skapa och hantera arbetsordrar i ett tydligt system och ha tillgång i både dator och app.
Läs mer om Arbetsorder ›
Fasta resurser Sätt en fast resurs på projektet och personen blir återkommande ansvarig för arbetsordrar.
Projekthantering Hantera era projekt med ett projektverktyg som samlar allt på ett och samma ställe
Läs mer om Projekthantering ›
Tidrapportering Rapportera enkelt tid, resor och material på dator eller i appen.
Läs mer om Tidrapportering ›
Körjournal & fordonspårning En komplett digital körjournal enligt Skatteverkets rekommendationer i app och dator. Registrerar resorna automatiskt och kan enkelt kopplas till rätt projekt, arbetsorder och tidrapport. Se fordon på live-karta.
Läs mer om Körjournal ›
Artikelregister Möjlighet att läsa in artikelregister i REKYL.
Standardrapporter Möjlighet att plocka ut rapporter enligt REKYLs standarduppsättning. Inga konfigurationsändringar.
Offert Skapa, skicka, signera och förvara era offerter digitalt i systemet.
Läs mer om Offerthantering ›
Leverantörsfakturahantering Varje faktura scannas och teckentolkas i sin helhet och kan automatiskt läggas in på rätt projekt eller order.
Läs mer om Leverantörsfaktura ›
Fakturaunderlag Systemet sammanställer fakturaunderlaget åt dig och ser till att allt som ska komma med kommer med och skickar allt vidare till ekonomisystemet.
Läs mer om Fakturaunderlag ›
Attestregler Systemet följer ett attestflöde vid attestering.
EDI-följesedel Läsa in era inköp direkt på rätt arbetsorder.
Läs mer om EDI-koppling ›
Resursplanering Planera era resurser i dagvy eller veckovy.
Läs mer om Resursplanering ›
Dokumentguide standard Tillgång till standardiserade dokument på dator och i app. Exempelvis: Egenkontroll och riskanalys. Ingen konfiguration.
Läs mer om Dokumentguide & KMA ›
Valfria kundanpassade fält Anpassa fälten i systemet efter er verksamhet och den information samt siffor ni vill kunna få fram.
Intranät & Informationsweb Samla all intern information så som sjukanmälan, VAB, avvikelserapporter och personalhandbok.
Materialpositionering Placera material, så som containrar, på karta och få en överblick och kontroll på placeringarna.
Läs mer om GPS och Stöldspårning ›
API REKYL är ett öppet API och integrerar idag mot flera befintliga system och kan även skapa nya unika integrationer på förfrågan.
Attest PDF-dokument Säkerställ att personalen har tagit del av viktiga dokument. Exempelvis riskanalyser eller personalhandböcker.
Matrisartikel Hantera artiklar flexibelt genom att anpassa namn, inpris, utpris, beräkning av kvantitet m.m.
Tidrapport med spårning Tidrapportera och få en kartvy över var arbetet utfördes. Exempelvis vid snöröjning, halkbekämpning och grönyteuppdrag för att slutkund ska kunna se var och när arbetet utfördes.
Fuktmätning Skapa mätprotokoll och bifoga bilder.
Dokumentguide anpassad Vi hjälper er att anpassa dokument i systemet. Exempelvis en anpassad egenkontroll efter era önskemål.
Läs mer om Dokumentguide & KMA ›
CRM Säljstöd Dokumentation av kunder, kontaktpersoner, affärshändelser och konversationer.
Läs mer om CRM & Säljstöd ›
Avancerade rapporter Vi hjälper till att plocka fram rapporter efter era önskemål.
Anpassade attestregler Unikt anpassade attestregler efter era önskemål.
Utringning Med utringning, även kallat utkallning eller personalutringning, kallas utvald personal eller hela arbetslag in med ett klick direkt från systemet. Vid jourärenden kan personal enkelt tacka ja eller nej till uppdrag.
Läs mer om Utringning ›
Kundportal Dela information om pågående projekt och arbeten. Anpassa vad kunden kan se.

* Priser och paket baseras på antal användare, avtalslängd samt debiteringsperiod.

Branschspecifika tilläggsmoduler

Service

  • Avtalshantering
  • Hyresorderhantering
  • Objektshantering
  • Felanmälan
  • Avtalsfakturering
  • Schemaläggning arbetsordrar
  • Check in/out NFC
  • Kontrollpunkter i mobil
  • Ärendehantering via Rapid

Datoranvändare: 345 kr per månad
Mobilanvändare: 0 kr per månad

Entreprenad

  • Avtalshantering
  • Hyresorderhantering
  • Lyftplan
  • Schemaläggning arbetsordrar
  • Check in/out NFC
  • Ärendehantering via Rapid

Datoranvändare: 345 kr per månad
Mobilanvändare: 0 kr per månad

Vilket paket passar dig?

Våra erfarna medarbetare har hittat rätt lösning för hundratals olika verksamheter. Vi hjälper dig gärna om du är osäker. Kontakta oss och vi pratar igenom era behov. REKYL är ett mycket anpassningsbart system, så om ni har specifika önskemål så har vi med största sannolikhet en lösning. Systemet anpassas efter er verksamhet, inte tvärtom. Eller, vill ni kanske ta fram ett helt nytt arbetssätt? Då finns vi också här med lång erfarenhet och en rad smarta funktioner för det effektivaste arbetsflödet.