NYHET
REKYL 5 – Med nya effektiva funktioner skapade för er verksamhet!
Kontakta oss för att få reda på mer!
Full kontroll och effektivitet – samlat i ett kraftfullt verksamhetssystem
Med REKYL 5 tar ni steget in i en ny era av effektivitet, kontroll och flexibilitet. Vårt nya verksamhetssystem är byggt för att optimera alla delar av er affärsverksamhet – från planering till uppföljning. Det är en genomgripande uppgradering som ger er de verktyg ni behöver för att stå starkare på marknaden.
Vad är REKYL 5?
REKYL 5 är en helt ny plattform som samlar alla era viktigaste affärsprocesser under ett tak. Genom att automatisera och optimera arbetsflöden, analyser och tidsplanering ger REKYL 5 full kontroll över er verksamhet. Oavsett om ni vill förbättra produktiviteten, få bättre insikt i era processer eller öka lönsamheten, så är REKYL 5 den lösning ni behöver.
Varför välja REKYL 5?
Ökad produktivitet genom bättre planering och automatisering.
Smidigare och snabbare inköp som hjälper er minska kostnader och spara tid.
Mindre tidsspill och resursslöseri tack vare automatiserade arbetsflöden.
Skalbarhet och flexibilitet för att växa med ert företag.
Vill ni växa och ta kontroll över er marknad? REKYL 5 är byggt för att hjälpa er växa snabbare och mer strategiskt.
Nyckelfunktionerna i REKYL 5
Varje funktion i REKYL 5 är utformad för att skapa direkt värde för er verksamhet. Klicka vidare för att läsa mer om hur varje modul kan hjälpa er att optimera just er verksamhet.
REKYL Planning – Planera smartare, arbeta effektivare
Med REKYL Planning får ni ett avancerat verktyg som ger er full kontroll över resurshantering och tydlig överblick för att säkerställa deadlines. Anpassa enkelt efter förändringar och optimera arbetsfördelningen. Få en tydlig överblick över er verksamhet och säkerställ att rätt resurser är på plats vid rätt tid, vilket minskar stillestånd och maximerar er effektivitet.
Nyckelfunktioner i REKYL Planning:
- Skapa tidplaner från mallar eller tidigare projekt
- Lägg till milstolpar, deltider och resurser efter tillgänglighet
- Få enkel vägledning för att skapa en professionell projektplan
REKYL Time – Tidsrapportering enligt kollektivavtal
REKYL Time är en tidsrapporteringsmodul som automatiserar och förenklar arbetstidshantering enligt kollektivavtal, genom att automatiskt föreslå start- och stopptider utifrån användarnas personliga scheman. Den minskar den administrativa bördan för löneavdelningen och säkerställer korrekt rapportering av övertid, OB-tillägg och andra ersättningar.
Nyckelfunktioner i REKYL Time:
- Kollektivavtalsbaserad tidsrapportering
- Automatiska start- och stopptider
- Minskad administrativ börda
- Flexibel schemaläggning
REKYL Buy – Smarta inköp för kostnadseffektivisering
Med REKYL Buy blir inköpsprocessen snabbare, smidigare och mer kostnadseffektiv. Få full kontroll över era inköp och säkerställ att varje beställning bidrar till kostnadseffektivitet och leveranssäkerhet.
Nyckelfunktioner i REKYL Buy:
- Prisjämförelser
- Inköpsanalys
- Kostnadskontroll
REKYL Flow – Optimera och säkerställ era arbetsflöden
REKYL Flow är en automatiserad funktion för fakturahantering som effektiviserar hela processen. Det hjälper er att minska manuellt arbete och fel genom att automatiskt behandla fakturor som uppfyller fördefinierade krav.
Nyckelfunktioner i REKYL Flow:
- Fullständig automatisering av fakturaflödet
- Flexibla regler och anpassningar för full kontroll
- Minskat manuellt arbete och mer tid för kärnverksamheten
REKYL Control – Ger er full översikt över er rondering och inspektionshantering
REKYL Control är en modul som förenklar hanteringen av återkommande uppdrag och kontroller genom ett strukturerat objektregister. Med återkommande kontrollpunkter och årsöversikt får du full insyn och smidig uppföljning, vilket säkerställer att ni följer avtal och effektiviserar arbetsflöden.
Nyckelfunktioner i REKYL Control:
- Kontrollpunkter
- Skräddarsydd struktur
- Årsöversikt och rapporter
- Uppföljningsorder via kontrollpunkt
REKYL Asset – Håller era kunders fastighetsdata och kontakter samlade
Optimera din fastighetsförvaltning med vårt kraftfulla verktyg för egendomsdata! Samla teknisk information, gränsdragningslistor och kontaktpersoner på ett ställe – smidigt och tillgängligt direkt i mobilen för alla berörda projekt.
Nyckelfunktioner i REKYL Asset:
- Fastighetskopplingar
- Gränsdragningslistor
- Kontaktpersoner och leverantörer
Ytterligare fördelar med REKYL 5
- Attest av PDF-dokument. Gör det enkelt att säkerställa att personal har tagit del av viktiga dokument, som exempelvis riskanalyser eller personalhandböcker. Dokumentet skapas antingen genom att ladda upp en PDF manuellt eller via våra dokumentguider och användarna ser dokument som väntar – både via mobil och på dator.
- Bifoga fakurabilagor utöver leverantörsfakturor. Med REKYL 5 kan ni nu enkelt hantera bilagor och lägga till extra filer så som PDF:er och bilder till fakturaunderlaget. Funktionen stöds av flera ekonomisystem.
- Matrisfunktion. En avancerad funktion som gör det möjligt att använda en artikel mer dynamiskt. Funktionen låter er hantera artiklar flexibelt genom att anpassa namn, inpris, utpris, beräkning av kvantitet m.m. Perfekt för verksamheter där artiklar inte alltid är statiska, exempelvis för håltagningsfirmor eller glasmästare.
- Förbättringar av listor. Du kan med REKYL 5 välja att ta fram ett filter för nästan vad som helst, t.ex. så kan du filtrera dina projekt efter uppdragsgivare eller din orderlista utifrån jobbtyp.
Upptäck alla funktionsområden i REKYL 5
Effektiv planering och översikt.
Korrekt tidsrapportering enligt kollektivavtal.
Smarta inköp.
Optimera era arbetsflöden.
Ger full översikt över er rondering.
Håll kundernas fastighetsdata och kontakter samlade.
Vill du veta mer om REKYL 5?
Fyll i era uppgifter så kontaktar vi er för att boka en demo.
Missa inte chansen att vara med på en transformation för er verksamhet!